Led lysparkpære ryker hele tia

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet ut t-wedge pærene mine i parklysa med sånne kraftige led pærer. Ble bra men, Den ene pæra ryker kun etter kort tid hele tiden: gråter :.Dette skjer ikke ved normal pære.Hva kan være grunnen til dette? Blir dyrt da 2 pærer koster 100.-: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde også et problem med det, men kjøpte parklys med 4 dioder fra biltema og de lyser ennå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har byttet ut t-wedge pærene mine i parklysa med sånne kraftige led pærer. Ble bra men, Den ene pæra ryker kun etter kort tid hele tiden: gråter :.Dette skjer ikke ved normal pære.Hva kan være grunnen til dette? Blir dyrt da 2 pærer koster 100.-: eek :

Halla

Du har ikke kjøpt av meg nei?

Vil anbefale å prøve pærer med SMD-dioder, da de er mye mer "hardføre" enn de med vanlige LEDs.

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg har, har grønne sokkler og 4 stk små pærer.Lyser knall grønt. Husker ikke hvor jeg fikk tak i de, men det kan hende det var hos deg disse ble kjøpt?!? Kan ikke du sende 2 sånne du annbefaler da,så kan jeg prøve med de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du de i grønne da?Skal ha grønt lys siden bilen er grønn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, nei.. :P Kan prøve å skaffe det om du ønsker. Har dem i såfall inne om 2 uker.

Jeg selger kun hvit, blå og rød.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.