Skade Baggasje lokk A6 -05 (4F)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har vært så uheldig og rygget in bilen min på en kontainer, der jeg har klart å skade bagasje lokket med en heftig bulk som går over kanten der overdelen og baksiden av bagasjelokket møtes.

Det jeg lurer på er om det er lurt å få den fikset hos karosseri folk, blir det like bra som ny? eller må jeg kjøpe en ny lokk??? sjekket hos møller ensjø, koster ca.8000kr uten lakering og montering!!! Noen som noen gode ide å komme med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært enklere med et bilde:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve å få tatt en iløpet av helgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dem ikke dunket ut innenfra så drar di den ut utenfra.Di punktsveier på små pinner og drar ut bunken med glidehammer.

Må self. sparkle litt og lakke hele luka etterpå.

Koster nok langt under 8k og få dratt den ut igjen,men når den er ferdig så vil det bli like fint som det var før skaden,kanskje finere siden den har ny lakk..

Mulig det er noen lakkverksteder som tar hele jobben for deg og,så du slipper at verkstedet legger på noen kr. for lakeringsjobben og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så en sånn bil du har på røsnæs bilopphuggeri i halden her om dagen.ring dem og hør om luka er fin?har du flaks,er det samme farge:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, ser dette en mnd for seint, mn kan prøve å ringe dem imorgen, kanskje jeg er heldig!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.