#1 Skrevet September 18, 2009 Har fått en feilmelding på min octavia rs ,Vagcom sier "lambda too slow"....har byttet begge sondene+ luftmengdemåler men fjusker forsatt ved pådrag ...noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2009 Sikker på at det ikke står lambda to LOW? Sjekk for trykklekasjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2009 trykklekasjer? tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2009 Intercoolerrør/ koblinger f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2009 Så klart hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2009 har sett over dei fleste slanger i kveld og ser greit ut.....men lurer på om kanskje feilen ligger i $luftmengdemåleren,da jeg kjøpte på nbs til en audi a3 1.8t ...han jeg pratte med der mente at det skulle gå bra....hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2009 Ha du fått orden på bilen mats? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2009 Det er viktig at du får luftmengdemåler som er helt riktig til din bil. serienr må stemme, ellers blir det bare tull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2009 Niks...har kjøpt orginal luftmengdemåler, sjekket ledninger fra lambda men ingen ting feil. Merklige var det at jeg nullstilte feilkoden her forgje uke, og kjørte tur-retur flåm (ca 2timer kjøring tur-retur) uten at lampa kom tilbake, men fjusket på turen og men var mye bedre. Så kom jeg hjem og startet opp bilen dagen etterpå og kjørte 3runder i sentrum så kom lampa tilbake og samme feil "lambda sensor too slow"...vurderer og sette den inn på møller for å få fikset det nå. Men bilen er mye bedre nå etter at jeg skiftet til orginal luftmengdemåler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2009 Men t signalet er too slow? Kan ikke vere dritt eller noe i eksosen som gjør det da? du har renset lambda og alt? Men me kan prøve å trykkteste den uti neste veke mats:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 27, 2009 Men t signalet er too slow? Kan ikke vere dritt eller noe i eksosen som gjør det da? du har renset lambda og alt? Men me kan prøve å trykkteste den uti neste veke mats:) Trenger man virkelig og rense nye sonder? Han skriver han har byttet begge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 27, 2009 Trenger man virkelig og rense nye sonder? Han skriver han har byttet begge.. Hehe, ja må ha oversett det! Såklart ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...