Trenger litt hjelp på min Octavia RS??

Anbefalte innlegg

Har fått en feilmelding på min octavia rs ,Vagcom sier "lambda too slow"....har byttet begge sondene+ luftmengdemåler men fjusker forsatt ved pådrag :( ...noen som har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det ikke står lambda to LOW? Sjekk for trykklekasjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intercoolerrør/ koblinger f.eks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett over dei fleste slanger i kveld og ser greit ut.....men lurer på om kanskje feilen ligger i $luftmengdemåleren,da jeg kjøpte på nbs til en audi a3 1.8t ...han jeg pratte med der mente at det skulle gå bra....hmmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha du fått orden på bilen mats?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er viktig at du får luftmengdemåler som er helt riktig til din bil. serienr må stemme, ellers blir det bare tull!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks...har kjøpt orginal luftmengdemåler, sjekket ledninger fra lambda men ingen ting feil.

Merklige var det at jeg nullstilte feilkoden her forgje uke, og kjørte tur-retur flåm (ca 2timer kjøring tur-retur) uten at lampa kom tilbake, men fjusket på turen og men var mye bedre.

Så kom jeg hjem og startet opp bilen dagen etterpå og kjørte 3runder i sentrum så kom lampa tilbake og samme feil "lambda sensor too slow"...vurderer og sette den inn på møller for å få fikset det nå.

Men bilen er mye bedre nå etter at jeg skiftet til orginal luftmengdemåler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men t signalet er too slow?

Kan ikke vere dritt eller noe i eksosen som gjør det da? du har renset lambda og alt?

Men me kan prøve å trykkteste den uti neste veke mats:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men t signalet er too slow?

Kan ikke vere dritt eller noe i eksosen som gjør det da? du har renset lambda og alt?

Men me kan prøve å trykkteste den uti neste veke mats:)

Trenger man virkelig og rense nye sonder? Han skriver han har byttet begge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger man virkelig og rense nye sonder? Han skriver han har byttet begge..

Hehe, ja må ha oversett det! Såklart ikke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.