#1 Skrevet September 18, 2009 (endret) heisan, lurer på hvilken olje som skal på søkte litt men fant ikke noe, selv om jeg mener og ha sett det før. Og hvert minutt jeg søker er et minutt tapt på å skru:) Har 7 liter comma Automatic transmission fluid dexxron II. Detter skulle på en 100qautomat men fikk aldri bytta den. Er det samme olja? takker for (kjappe: flau :)svar EDIT: hvor mye skal på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2009 http://www.olyslager.nl gå inn på products ---> internetthidden ---> more info , der kan du velge i en haug oljemerker å finne oljeanbefalinger til de fleste biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2009 Veldig nyttig link:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2009 fant egentlig ikke helt ut av den linken... noen som vet akkurat hvilen olje jeg skal ha? var ikke den jeg hadde fant jeg ut, da den var rød og den gamle var blank.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...