#1 Skrevet September 18, 2009 Fikk en AutoGauge Elektronsik Turbo måler. den er brukt og ledningene er klipt på den. Derfor lurer jeg på om noen her inne vet hvor de skal? rød og svart skjønner jeg. Men den hvite til selve trykk føleren? Og den oransje og grønne på måleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2009 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2009 rød og svart er pluss og minus på måleren så er grønn og oransje signal fra giver og dimming på lyset. uten dimmingen koblet så står den på full lysstyrke hvit er signal fra giver.. skal opp til bilen senere og sjekke hvilken som er signal, tror det er grønn.. men uansett så kan du gå inn på autogauge sine sider og finne manualene til hvilken som helst trykk måler og finne ut av dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2009 så på autogauge sin side. de manualene de hadde der var bare når kabelen var hel. altså så den ikke. Derfor jeg spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...