#1 Skrevet September 18, 2009 Har en slik klonk/noe er løst lyd fra høyre bak på min passat tdi 4 motion 2001. Dette kom når jeg monterte senkesettet.. (FK Highsport). Jeg har demontert demper 3 ganger uten å finne noe feil. Har byttet øvre "fjærbenslager" og lenkearmene til stabstaget. Løsnet også foringene når jeg senket den. Finner ikke noe slark noen plass. Begynner å bli på tide å få fikset det synes jeg. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2009 Skudd i mørket: Eksos som smeller borti noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2009 Skudd i mørket: Eksos som smeller borti noe? ja, har tenkt på det. monterte noen eksos stusser.. men vet ikke om lyden kom før eller etter, skal prøve å legge noe imellom å teste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2009 Klunkelyder er ofte en løs kalipper.. da hører man det godt. Sjekk om du kan rikke kalipper og skive. Verd en sjekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2009 når oppstår denne lyden? når du kjører over ujevnheter i veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2009 når oppstår denne lyden? når du kjører over ujevnheter i veien? ja, ugjevnheter der hjulet liksom spretter over, ikke ved hard belastning av dekk og demper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2017 fant du ut av feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2017 8 år siden ca... ikke sikker... [emoji848] Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...