#1 Skrevet September 18, 2009 Fikk ikke godkjent Audi Coupe'en min idag pga for høye co verdier, testeren mente kat'en var helt dø siden den hadde så høye verdier. (1.35) Har tenkt lenge på å ta bort katten helt, så da lurer jeg på om man kan da bare fylle litt e85 og kjøre testen på nytt? Siden det var så høye verdier mener jeg... Har 7a motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2009 Sikkert noen med erfaringer som kan svare bedre..... Men 20V sugemotor har stort vakuum i innsuget på tomgang og suger bra med olje langs ventilstrammene hvis styringer og pakninger er slitne. Det spør derfor hvor langt ned du kommer med annet drivstoff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2009 De fleste pakningene skal være i orden da den har vært overhalt for ikke lenge siden. For det var både ved tomgang og forhøyet tomgang det var for høye verdier.. Kan bare prøve å fylle og høre med en kar jeg kjenner om han kan måle avgassen etterpå. For det skal vel gå bra med etanol i en 7a? Har lest fler har prøvd det på golfer osv men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...