Montere xenon slim i tåkelys på A4 B8 2010 modell

Anbefalte innlegg

Jeg har montert xenon med slim ballaster og motstand i en av tåkelysene og autochecken slår inn. Skal prøve å montere i begge tåkelysa når jeg får av grillen på andre siden. Kanskje atutochecken ikke vil så inn da.

Noen som har montert xenon i tåkelysene på en A4 B8 2010 modell uten at autocheck har slått inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert xenon med slim ballaster og motstand i en av tåkelysene og autochecken slår inn. Skal prøve å montere i begge tåkelysa når jeg får av grillen på andre siden. Kanskje atutochecken ikke vil så inn da.

Noen som har montert xenon i tåkelysene på en A4 B8 2010 modell uten at autocheck har slått inn?

kjenner ikke a4 så godt, men på a3/s3 som jeg har montert på, er dette ikke å anbefale.

settene tar knekken på visker motor og den styringen til lyssensor osv..

se også:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=111660

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor stor forskjell det er på 2008 og 2010 modell nå jeg da. men har hadd xenon i tåkelysene i over ett år, og kjørt mye med de på, uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det visst et helt nytt el system på 2010 modellen. Hjernen er ihvertfall ikke den samme så derfor jeg lurer på om noen andre med 2010 modell har montert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg bekrefte at autochecken slår inn når man monterer disse xenon ettermonteringskittene på A4 2010 modeller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slår ikke inn på min 09 mod, men som du sier er det vel kansje byttet hjerne.

Jeg skal uansett fjerne disse å montere xenonmach, det var mye penere. Xenon gir så utrolig mye lys at man må dimme ekstremt mye ned for å ikke blende folk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slår ikke inn på min 09 mod, men som du sier er det vel kansje byttet hjerne.

Jeg skal uansett fjerne disse å montere xenonmach, det var mye penere. Xenon gir så utrolig mye lys at man må dimme ekstremt mye ned for å ikke blende folk.

Vet du hvor man får kjøpt slike xenonmatch lys Ken A?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvor man får kjøpt slike xenonmatch lys Ken A?

Nå er det vel Scandishine. Sjekk på nettsiden dems, tror de skal ha der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du koster på deg er xenonkit med canbus,slipper du at autochecken slår inn...Disse settene er laget for og jobbe med bilens sjekksystemer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du koster på deg er xenonkit med canbus,slipper du at autochecken slår inn...Disse settene er laget for og jobbe med bilens sjekksystemer;)

Hvor får man tak i slike da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.