#1 Skrevet September 19, 2009 (endret) mmmmmm, er det bare meg, eller er det her jævlig kult? : eek : flere som har noe JDM snadder på lur? KUN HD!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2009 (endret) Vimeo er din venn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2009 HEFTIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2009 oi oi oi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2009 tror jeg må bytte forum snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2009 får vel snart en advarsel PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2009 (endret) vimeo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2009 Det er faktisk dritkult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2009 oh,.. her var det mye lekkert å se på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 28, 2009 Kjempe tøffe videoer! Det er deilig å se på drifting. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 28, 2009 jeg har en dyp hemmelighet når jeg ikke driver med VAG greier, tenker jeg på å begynne med bygge driftebil ( for drifting er virkelig noe for seg selv! ) bare øs på med videoer Tom trodde ikke mange vag folk likte drifting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 28, 2009 (endret) drifting er og blir tøfft,og faktisk noe jeg kunne tenke meg å begynne med,iallefall prøvd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 28, 2009 Etter mye kjøring av japsebiler i det siste så må jeg si jeg blir veldig gira på slike biler selv:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 28, 2009 (endret) Mer JDM drifting! ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 29, 2009 Synd det ikke er slik standard på banene i norge... (mener bane-standard, ikke sjåførene) Mye artig kjøring her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...