#1 Skrevet September 19, 2009 heisan, skrudd litt på bilen nå og fant ledningen til vifta klippa rett av. Tenkte ikke så mye over det, skjøta den bare og tenkte det var god fisk. MEN, nå slår den plutselig inn selv om ikke nøkkelen står i tenninga engang, gjerne sviver den 5 sekunder så stopper den i 5 min og begynner igjen, da starter den kansje bare og stopper med engang... Mystisk, jeg som ikke har peiling på elektrisitet har ikke peiling på hva jeg skal se etter engang.. Hva kan dette skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2009 Hm, er vel kanskje den giveren som ledningen gikk inn på da som er gåen. Den som sitter i radiatoren tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2009 Hm, er vel kanskje den giveren som ledningen gikk inn på da som er gåen. Den som sitter i radiatoren tror jeg. det jeg og tenkte, da jeg bytta den nå mens jeg først var igang. Så dro ut ledningen og 3 sekunder etter starta den igjen. Vet at audi viftene plutselig kan starte vist de har blitt kjørt.. men min hadde ikke sveve på 3 døgn:S Og det er forresten ikke giver ledningen som var klippet, men det var strømtilførselen til vifta som var klippa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...