#1 Skrevet September 19, 2009 Hei, jeg byttet nettopp skiver og klosser hele veien rund, på min 2002 1,9 tdi avant. Både klosser og skiver var veldig slitt fra før, slik at bremsene var meget dårlige. Etter at jeg byttet foran ble pedalen mye strammere og fikk en meget merkbar forskjell i bremseeffekten. Dagen etter byttet jeg bak. Men for å få presset det ene caliperet tilbake, så måtte jeg åpne den ene lufteskruen. Selve monteringen ble bra, men etter dette ble pedalen veldig slapp. Hvis jeg trykker hardt så tar bremsene, men pedalen går helt å bånd. Hvis jeg bremser normalt, så begynner det å ta. Men så avtar det, og jeg må helt i bånd for å få noen skikkelig bremseeffekt. Har sjekket nivået i bremsevesketanken, men det er bra. Noen som vet hva det kan være? På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2009 Lufte bremsene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2009 Jeg ville også prøvd å lufte bremsene først ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...