#1 Skrevet September 19, 2009 Som tittelen sier; Dette er en bildetråd for old school VW og Audi! Til inspirasjon og motivasjon for forumbrukerne. Jeg begynner med disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2009 Fy flate, så mye rått å se!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2009 siden jeg (i følge andre brukere her) vet hva som er best, må jeg bare spørre hva som er Old School med golf 2 med 90fangere, VW Lupo og Caddy 9K? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2009 Mye råe biler helt klart.. Men er litt enig; er ikke mye "old-school" over f.eks den urquattron til krb vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2009 Hysj! Er ingenting gale med Caddy 9K: smil : Flere, er du snill: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2009 Hysj! Er ingenting gale med Caddy 9K: smil : Flere, er du snill: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2009 vet caddyen ikke er oldschool men man må være litt hyggelig med folk anyways here er litt oldskool shiot for å gjevne ut : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2009 Blondie... Taket / softtopen ligger ikke baki der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2009 Noen som har flere bilder av Caddyen i bakgrunnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2009 Her var det mye TØFT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2009 Jeg trodde vi hadde en "du gjør det helt riktig" tråd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 21, 2009 +1 Subscribed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 21, 2009 dagens økt : beklager hvis det er noen her som ikke liker kvinnfolk + bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 21, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 21, 2009 Old School? Hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 21, 2009 Får virkelig beklage hivs jeg tråkket noen på tærne da jeg laget denne tråden med den svært så upassende tittelen... Håper jeg ikke har ødelagt dagen deres for mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 21, 2009 Får virkelig beklage hivs jeg tråkket noen på tærne da jeg laget denne tråden med den svært så upassende tittelen... Håper jeg ikke har ødelagt dagen deres for mye... Kunne ikke brydd meg mindre hvertfall Hehe, dagen min er uforandret den, for å si det sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 21, 2009 dagens økt : beklager hvis det er noen her som ikke liker kvinnfolk + bil Er det brukt bakfanger fra golf2 eller en eller annen modell foran? Den var ufattelig kul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 21, 2009 Hvorvidt bilene er old school eller ei, det gidder jeg ikke å bry meg om eller å kommentere. Tråden har mye bra innhold, så da kan de som har innvendinger mot navnet på tråden egentlig bare holde "frustrasjonen" inne. Om bilene ikke er 100% etter den uskrevne "old school-manualen", har de ihvertfall noen elementer forbundet med sjangren old school, være seg felger, chromefangere eller andre ting. Men klage litt må jo jeg også: Støter sikkert mange chromefangere-entusiaster her nå, men breie baklykter og chromefangere hører definitivt ikke sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 21, 2009 Hvorvidt bilene er old school eller ei, det gidder jeg ikke å bry meg om eller å kommentere. Tråden har mye bra innhold, så da kan de som har innvendinger mot navnet på tråden egentlig bare holde "frustrasjonen" inne. Om bilene ikke er 100% etter den uskrevne "old school-manualen", har de ihvertfall noen elementer forbundet med sjangren old school, være seg felger, chromefangere eller andre ting. Men klage litt må jo jeg også: Støter sikkert mange chromefangere-entusiaster her nå, men breie baklykter og chromefangere hører definitivt ikke sammen. hehe, du får legge den i "Du gjør det helt feil" tråden da:p hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 25, 2009 Er det brukt bakfanger fra golf2 eller en eller annen modell foran?Den var ufattelig kul! Er det ikke en golf 2 framfanger som er fjernet blinklys og tåkelys da? iteilleg til litt innsveisa 16v leppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 26, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 26, 2009 Ser bare en norsk bil, er vel dårlig med "old school" her på berget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...