#1 Skrevet Januar 7, 2005 Link til annonsen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=261419 Og her er direkte tl bilderiggen: http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2616 N`JOY!!!! MYYYYE pent der.. (kanskje også noen arbeidstimer.....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2005 FETT! Foss i bagasjerommet er noe jeg bare MÅ ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2005 FETT!Foss i bagasjerommet er noe jeg bare MÅ ha. Hehe, måtte stusse to ganger over det bildet jeg også Men er vel sånn virtuell står det, så da regner jeg det er stort sett "framsatt" av lyseffekter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2005 Sinnsyke biler. Autofilmessa kan ikke måle seg engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2005 Kuult at VG gidder å vise slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2005 Sinnsyke biler. Autofilmessa kan ikke måle seg engang Drit i bilene, sjekk de damene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2005 Jeg vil også ha en rosa H2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2005 I Essen var det en Kawa-grønn H2 med 28" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2005 Den rosa H2 er nok solgt til "Homsepatruljen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2005 Hehe, måtte stusse to ganger over det bildet jeg også Men er vel sånn virtuell står det, så da regner jeg det er stort sett "framsatt" av lyseffekter?? De gærninga i PIMP MY RIDE monterte foss i en Ford Bronco for noen uker siden Som midtarmlene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2005 Den rosa H2 er nok solgt til "Homsepatruljen" WRONG! Den ble solgt til Lupoboy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...