#1 Skrevet September 19, 2009 Hei! Var på ferie nå i juli, da var jeg innom Audi Zentrum Hamburg. Ringte dem først her fra norge, så kjørte jeg. Kjøreturen til hamburg tok 6 timer (må si at autobahnen eier..tusen takk tyskland!! ), når jeg kom dit leverte jeg bilen og de fant meg hotell og betalte taxi til hotellet. de hadde bilen i to dager. I mellomtiden nøt jeg tiden i Hamburg, som er en av de fineste og beste byene!! Servicen jeg fikk er ubeskrivelig, skulle aldri trodd folk kunne være såå hyggelige og behjelpelige med absolutt alt. så var det dette med prisen...det er selvfølgelig mye billigere enn her i norge + at jeg fikk 25% ekstra rabatt...supergreie folk altså jeg fikk bilen tilbake etter 2 dager, og da vasket de den også for meg:D:D:D trenger vel ikke si noe mer om service så dette her ville jeg absolutt anbefalt, legger ved noen bilder så folk får se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2009 Absolutt hyggelige folk der, var innom for å se om jeg fikk tak i noe deler, som de da ikke hadde inne, men hadde spart endel kroner ja.. Litt dårlig med engelsk kunnskaper der da.. Men kundeservice: Terningkast 6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2009 Samme erfaring som jeg sitter med etter flere besøk på forskjellige forhandlere i Tyskland. Mye går på yrkesstoltheten. Hva ble gjort når du leverte den inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2009 var åsså innom i hamburg for et par år siden, forsto ikke så mye engelsk, men det var bare å gi han lappen med delenummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2009 Absolutt hyggelige folk der, var innom for å se om jeg fikk tak i noe deler, som de da ikke hadde inne, men hadde spart endel kroner ja.. Litt dårlig med engelsk kunnskaper der da.. Men kundeservice: Terningkast 6 hehe tyskere er vel ikke så glade i engelsk, men det er alltid en eller annen som kan det...men ja de er utrolig hyggelig...helt sykt egentlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2009 Samme erfaring som jeg sitter med etter flere besøk på forskjellige forhandlere i Tyskland. Mye går på yrkesstoltheten. Hva ble gjort når du leverte den inn? ja det er en 2 siders liste...utrolig mange smådeler som f eks diverse bolter, fester +++ fikk ny klimakompressor, skiftet haldex olje, motorolje, ny mansjett foran vestre side, de fant feil på senkesettet, det var visst luft for mye i høyre demper foran i forhold til de andre....de fikset de også....ja, kommer ikke på alt nå men det var som sagt to sider med ting som var blitt skiftet og gjort....la merke til at hver kundebehandler har sin egen mekaniker. jeg ble med dem og de viste meg hva som var galt, hva som skulle skiftes, de ga meg også pris og mer info enn jeg trengte hehe:) fikk kommentar for felgene forresten, de likte dem visst må bare prøve å finne en kjent tuner i nordlige deler av tyskland...en som spesialiserer seg på VAG...så hvis noen kan det så er det bare til å pøse på med info;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2009 var åsså innom i hamburg for et par år siden, forsto ikke så mye engelsk, men det var bare å gi han lappen med delenummer hehe det er også et alternativ:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2009 ja det er en 2 siders liste...utrolig mange smådeler som f eks diverse bolter, fester +++ fikk ny klimakompressor, skiftet haldex olje, motorolje, ny mansjett foran vestre side, de fant feil på senkesettet, det var visst luft for mye i høyre demper foran i forhold til de andre....de fikset de også....ja, kommer ikke på alt nå men det var som sagt to sider med ting som var blitt skiftet og gjort....la merke til at hver kundebehandler har sin egen mekaniker. jeg ble med dem og de viste meg hva som var galt, hva som skulle skiftes, de ga meg også pris og mer info enn jeg trengte hehe:) fikk kommentar for felgene forresten, de likte dem visst må bare prøve å finne en kjent tuner i nordlige deler av tyskland...en som spesialiserer seg på VAG...så hvis noen kan det så er det bare til å pøse på med info;) MTM har vel en avdeling i Hamburg, Junius-Engineering e.K. Hegholt 59 B 22179 Hamburg (0 40) 63 67 87 47 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2009 MTM har vel en avdeling i Hamburg, Junius-Engineering e.K. Hegholt 59 B 22179 Hamburg (0 40) 63 67 87 47 takker for det roy: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2009 Kanskje litt på kanten i forhold til tråden her, men eg har kjøpt bil hos ei av avdelingane til Audizentrum Hamburg og også der er det berre fryd å melde tilbake. Veldig personlig service når eg var der nede og alle forhold knytta til eksport, papir og refusjon av Tysk mva ble ordna på en helt utmerka måte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2009 Til trådstarter: Hvordan fikk du 25% rabatt? Hvis det er moms du tenker på, så har du betalt 19% tysk moms på alt Men jeg hadde tilsvarende positive erfaring med Audi Zentrum Flensburg i sommer Der fikk jeg tilmed 10% rabatt som medlem av VW-Audi Club Norwegen Pluss at i Flensburg har de ansatte som snakker dansk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 23, 2009 Har også tilsvarende god erfaring med Autohaus Ostkreuz i Berlin. Det er en av de mindre forhandlerene, da det er 10-15 forskjellige rundt omkring i Berlin. Brukte denne, da den lå 10 minutter på sykkel fra der jeg bodde.. God service, et par ganger fikk jeg til og med komme en halvtime etter stengetid for å hente deler, da jeg ikke rakk i tide etter jobb, men fikk bare høre at jeg kunne komme senere og ringe på bakdøren, han var der uansett litt ekstra.. Det er fordelen med små forhandlere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...