Lakkering ved Møller drotningsvik, Bergen

Anbefalte innlegg

Spør du meg så er det helt uakseptabelt å måtte løpe fram og tilbake på verksted med bilen. At man kan gjøre feil er en ting men når man blir kjørende fram og tilbake uten noen form for kompensasjon så blir man sur.

Syns at 3 forsøk er noe mye ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, ikke bare jeg som har vert "uheldig" der nei - norges mest moderne lakkverksted? - sier litt om at det betyr ingenting.

Hadde en garantisak der dørhåndtak og sidepanelene hadde gnagd på skyvedøren så det hadde begynt å ruste, de byttet til ny type håndtak på den siden som ikke skulle gnage og jeg tok det for gitt at de byttet på andre siden og - men det gjorde de visst ikke før det var skjedd en skade og når lakken røk der og hadde bilen akkurat gått over garantitiden visstnok - bare det i seg selv er elendig mener jeg.

De lakket feil farge på varebilen min og, skulle vert "grauweiss" men var helt tydelig at de hadde brukt "Alpinweiss" - de tok den opp igjen men det er uholdbart at jeg skal bruke min arbeidstid på å kjøre frem og tilbake å stå der å diskutere med de - verksmesteren eller hva det no heter kom ut med en slags "reklamasjonslykt" og i det lyset så var ikke fargeforskjellen så stor, men måtte innrømme at det så helt feil ut på avstand, så begynte de å styre med at de trodde de ikke hadde lakkert bakskjermen, og jeg måtte be han ta en titt på den hvite innerskjermen min : rolleyes - når jeg fikk bilen igjen var innerskjermen svart inni igjen, helt til jeg vasket hjulbuen : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkerere bør jo ha litt gangsyn og klare å se ting fra avstand. Det er ikke sånn at fargen "går seg til" på sikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg så det med en gang, men tenkte at den kunne få herde seg skikkelig, så få tatt en polering før jeg begynte å klage - men det var jo helt likt etter det og.

Fant et bilde her, det feltet bak dørhåntaket er ikke så lett å se men se på bakskjermen i forhold til resten av bilen

 

CIMG1455Medium.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo være blind for ikke å se den fargeforskjellen der. Skulle tro at fagfolk ville se forskjellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det legges til at bilen ble veldig bra etter siste besøk. Bra lakk og var meget flott rengjort:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.