#1 Skrevet September 19, 2009 Hei! Kjøpt meg bil, og må visstnok ha dekk - åtte stykker for å være presis. Lurte litt på å kjøpe vinterdekk og så vente med sommerdekk til neste år. Det jeg er ute etter er dekk med bra forhold mellom kvalitet og pris. Piggdekk hadde vært å foretrekke. Vet ikke nøyaktig dimensjon enda, men det finner jeg ut til mandagen Så - noen som vet av flinke selgere med bra priser, privatpersoner er velkomment det også Mvh Aleksander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2009 (endret) Dekklageret på Fremmerholen er vel de med best priser. http://www.dekklageret.no har prisene. De prisene jeg har sjekket er ca som Dekkskift når en tar med ca 500,- i frakt fra Lillestrøm. Problemet på Dekklageret er at det i perioden kan være litt vanskelig å få svar på tlf, iallefall min erfaring. Møter en opp får en derimot god service. Dekklageret tar i normalt 1250,- for omlegging av 4 dekk dersom du har dem med selv, og de kan jo f.eks. komme fra Dekkonline.no f.eks, da er leveringstiden ca 1 uke, og meget gode priser. Mitt eksempel er 225/45-17 Vredestein Sessanta, 4100,- inkl frakt/mva + 1250,- i omlegging = 5250,- Alternativt Tevo=6400, eller Dekklageret 5600,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...