#1 Skrevet September 20, 2009 noen her inne som har plass til en kadett på gården til neste helg? har en kompis som har havarert motoren i kadett c`n sin i danmark! han har blitt taua til hirtshals nå å skal ta superspeed over til larvik nå.. han har fått låne bil og tralle til neste helg i tilfelle! ta kontakt snarest med meg på sms 40472579 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2009 Vet av noe i Sandefjord, men vet ikke noe om plass i Larvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2009 Vet av noe i Sandefjord, men vet ikke noe om plass i Larvik okei.. hvor da evt? er vel bare 15 min fra larvik til sandefjord.. de blir taua dit hvor de kan stå .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2009 Jeg kan ta en liten spørrerunde. Kommer tilbake med svar så fort jeg vet noe mer. Hvor mange dager skal den stå der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2009 til neste helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2009 jeg tror de har fått tak i plass nå hos en i opel klubben. så ikke stress med å høre rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2009 Fikk negativt svar hos de jeg kjenner, men jeg vet at det pleier å stå biler på bugården og slikt, men det vil jeg ikke anbefale å gjøre. Kan dessverre ikke hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...