#1 Skrevet September 20, 2009 noen som har sikringsoversikt til rs4 b5? hadde vert ok og hatt hele skalan men den viktigste jeg trenger er til Secondary Air Injection System. motorlampa har begynt og lyse og på vag com står det at det er lekasje eller sikringen som er død og er lettest og begynne med sikringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2009 Skal da stå i manualen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2009 har den ikke og i lokket står det bare på tysk og det er jeg ikke skikkelig god på:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2009 Kan se om jeg finner min instruksjonsbok, når jeg kommer hjem om et par timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2009 (endret) Håper du er stødig i tysk:p EDIT: Så nå at du selv hadde dette på tysk ja.... Sikkert noen her som er litt stødig i tysk!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2009 kan det være 26? umluftbetrieb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2009 (endret) 26 er varmetrådene i bakruta, varme i speil og (resirkulering av kupeluft) Ville tro det var Nr. 29 32 eller 34 som har med dette å gjøre (motorstyring). Kan ikke se noen sikring som er dedikert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2009 Etter å ha byttet 5 (fem)! sekundærluftpumper er jeg ganske sikker på at det er pumpa som har tatt kvelden hos deg. Det som skjer er at når man tar en liten motor vask kommer det fukt inn i pumpa og lageret i bunnen skjærer seg. Dette skjer selv om man bruker svært lite vann når man vasker. Det vi har prøvd nå er å dele den nye pumpa før montering, og så sette den sammen med ekstra tettning feks silikon der den er delt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2009 Jeg mener å huske at det er en stor sikring (50A?) i motorstyrings boksen som går når pumpa tar kvelden. Den sitter ikke i sikrings boksen i. Jeg har boka på norsk hvis noen lurer på noe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2009 husker du hva du ga for pumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2009 Den har hvert byttet på 3års garanti så jeg har ikke betalt noe de 4 siste gangene, men jeg mener det var en 5.000,- kr jobb. Kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 23, 2010 Jeg mener å huske at det er en stor sikring (50A?) i motorstyrings boksen som går når pumpa tar kvelden.Den sitter ikke i sikrings boksen i. Jeg har boka på norsk hvis noen lurer på noe;) hvor sitter denne motorstyringsboksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2010 Når du står forran bilen og ser under panseret så er det en svart boks lengst inn og til høyre. Den ligger under "netting dekselet". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...