Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ifjor så kjørte jeg med 235/30/20 Pirelli P Zero Nero, men mot slutten av sesongen og etter ca 8000km på disse skilte dekkveggen seg fra resten og jeg fikk flatt hjul..

 

Denne sesongen har jeg hatt lånedekk fra leverandør, forøvrig Nankang NS-2, noe jeg aldri kommer til å kjøpe frivillig.. Disse er jo livsfarlige på våt veibane.

 

Men over til poenget: Leverandør har endelig blitt enig med leverandør om at det er dekket det er noe feil med, og ikke at det har vært litt strekk i dekkene, så jeg skulle få Dunlop Sportmaxx som erstatning. Noen som har erfaring om åssen Pirelli er opp mot Dunlop sitt dekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er ikkje fornøyd med mine dunlop sp sportmaxx (støy og våtegenskaper), og meiner dei er like bra/dårlige som nankang.

Eg ville ha krevd nye Pirelli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaringsmessig er Pirelli bedre å kjøre på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er ikkje fornøyd med mine dunlop sp sportmaxx (støy og våtegenskaper), og meiner dei er like bra/dårlige som nankang.

Eg ville ha krevd nye Pirelli.

 

Zero Nero støyer jo greit det også.... jeg byttet til SC3 (conti) og det ble bedre mht til støy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp Dunlop SP Sportmaxx da de har samme gummi blanding, og like egenskaper ut i fra tester. Men 10% lavere støy og 200,- mindre pr dekk gjor det enkelt.

 

Veldig fornøyd med våtegenskapene og støysvake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.