#1 Skrevet September 20, 2009 Skal kjøpe meg nye skiver da jeg har porsche 4 stemplet calipper til 330mmx32mm skiver. Noen som veit om jeg da kan bruke noe orginalt fra audi? tenkte på rs4 om det passer med innpresset på en urquattro. Hvis noen veit hva jeg kan bruke så gi beskjed. mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2009 Eg bruker small reds med rs2 brakett på min urq, dette boltet rett på med neddreid 321mm allroad skive. Så dermed ska jo big reds med samme brakett passe med slike skiver på 321mm;) større av orginalt Audi er vel 323mm A8 skiver, men er annet impress på disse så da må brakett shimses, er vel ikke noe nevneverdig mer bremseeffekt på de 2 ekstra millimetrene heller... Ska du ha 330mm så blir nok custombrakett veien å gå. Rs4 er jo mye større skiver så da vil jo calippern bare knipe helt ytterst på skiven... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2009 compbrake.co.uk lager 330x32 skiver med aluminiums hub. Jeg har det med big reds på firergolfen og small reds med OEM skiver på urquattroen, mener selger sa de kom fra S4 B5 men jeg er sannelig ikke sikker Har du braketter til caliperene eller trenger du det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2009 Jeg må lage braketter til kalippern også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2009 Jeg må lage braketter til kalippern også. Må ikke om du har 993 calipperne, de har 130mm mellom bolthullene, og da sklir rs2 bremsebrakett rett på... Som igjen passer på urq fjærbena;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2016 Gammel tråd men veldig aktuell for min del Etter hva jeg forstår så bolter RS2 brakett og caliper rett på UR quattro. Er det mye shimsing som må til for at A8 skivene passer på innpresset? Fant en tråd på s2forum om at A4 B7 DTM skiver skulle gå rett på (320x30) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2016 A8 323mm skiver har feil impress, Allroad sine med 321mm går rett på urq, må shimse en bitteliten mm ut om en skal være pirkete ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...