Er interiør i BORA og GOLF IV likt?

Anbefalte innlegg

Kan det stemme att bakseter og slikt er likt i golf som i en bora?

 

Driver å titter litt på Etka nå, å der ser det rimelig likt ut.

Er det noen som har prøvd?

 

Tenker på lite interiørbytte snart.. :)

 

Edit.. bomma litt nå, skulle vært i karosseri og styling denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det meste er likt ja, men det er mulig at baksetene ikke er like da bora i grunn er en golf sedan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

titta litt på Etka og der fant jeg ut att seterammene, putene og ryggen er det samme faktisk :)

 

Eneste som er forskjell er gulvteppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

titta litt på Etka og der fant jeg ut att seterammene, putene og ryggen er det samme faktisk :)

 

Eneste som er forskjell er gulvteppe.

 

kult :D hva slags interiør skal du ha da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe med gode seter i hvertfall, hehe

 

Mørkt interiør i skinn ellerno sånt hadde vært knall. litt lettere å lete rundt når man kan se på golf IV også. lite med bora`er på huggere rundt om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe med gode seter i hvertfall, hehe

 

Mørkt interiør i skinn ellerno sånt hadde vært knall. litt lettere å lete rundt når man kan se på golf IV også. lite med bora`er på huggere rundt om.

 

skal jo mulig selge mitt men det er til 3 dørs golf da? så vet ikke hvordan det blir? hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke om det er mye forskjell jeg, tviler på det er så mye forskjell da 3dørs er jo like bred som 4 dørs. men mangler dørsider bak.

 

ossen ser dette ut da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamerabilder051.jpg

dette er mitt det er 100% strøkent! kan ta bedre bilder vis du er int ;) er åsså lårstøtte på stolene forran å selvfølgelig varmeseter;) tenkte meg rundt 7000,- men er ikke sikker enda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bra ut det :)

men skal nok ikke ha rødt dessverre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånnt interiør har jeg linka til over her, det til 6000 svenske ;)

 

bare en liten kjøretur over grensa det vettu.. komplett med dørsider og allt! må jo være bra pris?

 

 

Edit : Forresten finni skinninteriør fra Higline på den svenske bildelsbasen til 8000 svenske og.. :) men var ikkeno der nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.