Hjelp/Demontering 4 eika a3 ratt.

Anbefalte innlegg

Da jeg har handla meg nytt rat til a3`n så da trenger jeg litt hjelp til demontering av det gamle.

Er det noen som vet hvilken str og hvilken "spesial" verktøy man trenger for å skru opp de to små skruene som holder airbag`n fast i rattet? (ser ut som det skal være noe lignende en torx med hull i midten)

En annen ting jeg også lurer litt på er om denne rammen(som jeg har kommet frem til at har med tuta å gjøre) er verldig forskjellig på s3(8l) rattet og tt rattet, da den jeg kan få tak i er fra en tt 03 mod sammen med airbag og det var ikke perfekt passform, men var ikke helt på trynet heller. Det er jo 3 "kontaktpunkter" på denne ramma og det ser ut som den nederste ender med å være i kontakt hele tiden, vil dette føre til at tuta står å tuter med en gang den får strøm eller skal den alltid være i kontakt så slik at det blir en form for "krets" når man trykker inn et av de andre punktene?

dsc00291.jpg

mvh John Marius

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.