#1 Skrevet September 21, 2009 Da jeg har handla meg nytt rat til a3`n så da trenger jeg litt hjelp til demontering av det gamle. Er det noen som vet hvilken str og hvilken "spesial" verktøy man trenger for å skru opp de to små skruene som holder airbag`n fast i rattet? (ser ut som det skal være noe lignende en torx med hull i midten) En annen ting jeg også lurer litt på er om denne rammen(som jeg har kommet frem til at har med tuta å gjøre) er verldig forskjellig på s3(8l) rattet og tt rattet, da den jeg kan få tak i er fra en tt 03 mod sammen med airbag og det var ikke perfekt passform, men var ikke helt på trynet heller. Det er jo 3 "kontaktpunkter" på denne ramma og det ser ut som den nederste ender med å være i kontakt hele tiden, vil dette føre til at tuta står å tuter med en gang den får strøm eller skal den alltid være i kontakt så slik at det blir en form for "krets" når man trykker inn et av de andre punktene? mvh John Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...