Lokallagstreff: 7. oktober i Lillesand

Anbefalte innlegg

Ser ut til at jeg og Tysker-søren tar turen og! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Walter og han har lovet pizza...vet ikke om det er hjemmelaget, noe jeg tviler på, men det vil vise seg... ;)

Det er vel begrenset hvor flink jeg er til å lage noe som helst på kjøkkenet: rolleyes (China house restaurant er jo nærmeste nabo)

Men jeg er en jæ.... på å grille grillpølser: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter påtrykk fra DagO2 og tyskern dukker jeg også kanskje opp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare og kommer her eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge oppmøte : ja :

25+ er ikke dårlig..

Takk for at dere stilte safe innholdet til pizzaen tilgjengelig :) Samt plass og gode forklaringer Walter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var veldig bra oppmøte! : ja :

Takk til Walter for omvisning, pizza, gode historier og en hyggelig prat på slutten av kvelden :)

Hvis jeg noen gang trenger å bygge motor, så vet jeg hvor jeg skal hvertfall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten tvil det beste lokallagsmøte på veldig lenge. Tusen takk til Widmer Motor for lokaler, kunnskap og pizza og ikke minst alle som møtte opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for i går ja folkens, var helt topp hos widmer motor:)

jeg slenger meg med kristian, blir nok sparing til ett lite motorbygg i lillesand ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe bilder hadde gjort seg;) dere som tok bilder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så greier jeg å misse hele greia:o....kom med noen bilder ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har funnet bildene som de jentene tok når de kom bort til oss i går på harebakken?: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer et par-tre bilder, men jeg advarer...de ble rett og slett tragisk dårlige...og det er ikke motivet som er årsaken til det... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi jobber med det magnus:p hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gutta boys sto på harebakken;)

Desverre gikk Magnus Rosland fra oss fredag 9/10, du vil være dypt savnet.

var alltid blid og fornøyd:)

IMGP1550 1024x768.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes og det var utrolig trist med Magnus, hyggelig gutt, blid og glad :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var Magnus ja...jeg tenkte tanken når jeg så avisen, men håpet jo at det ikke var han. Mine tanker går til de etterlatte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig synd med magnus:( kondolerer bli og hyggelig gutt var han

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine dypeste kondolanser i forbindelse med den tragiske ulykken før helgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig trist når sånt skjer. Kjente han ikke, men snakket med han på treffet og han virket som en glad og hyggelig gutt. Fikk en skikkelig ekkel følelse når jeg fikk vite at det var han. Kondolerer til hans nærmeste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at det har gått litt tid før jeg fikk svart her!

Tusen takk for at dere ville komme! Det virket som folket hygget seg godt ettersom vi ble stående og snakke motor til nærmere kl 23 på kvelden! Vi får begynne tidligere neste år!

Hvis det er innteresse for det så håper jeg dette er noe vi kan gjøre til en årlig "greie".

Vi er også åpne for å lage noen "tema" kvelder hvis det er ønskelig. For eksempel: "Veiv balanserings kveld" osv;) Dette høres jo ut som en riktig "kulturaften" for gutter: smil :

Jeg vil også kondolere til Magnus Roslands familie og venner. Det har gått ganske inn på oss at vi var blant de siste som fikk en kveld sammen med Magnus!:(

Jeg var på Biltilsynet med Caddy'en vår på fredag og så bilen til Magnus stå der, jeg skjønte heldigvis ikke at det var Magnus sin bil da. Men utifra skadene på bilen kan jeg ikke skjønne at dette gikk så galt som det gjore. Dette er bare så fryktelig trist.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En temakveld eller flere høres ut som en fantastisk god ide, og det er faktisk en av de tingene jeg har tenkt på ifm. lokallagsmøtene våre.

Håper vi kan få til noe her både hos dere og hos et par-tre andre jeg har på blokka...mer info om det senere...

Det spørs om vi ikke må sette av en hel dag hos dere neste gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.