#1 Skrevet September 21, 2009 Noen som kan hjelpe meg? Mitt kombiinstrument har tatt kveld, med påfølgende plager med lysshow ved kald bil og startsperre som lever sitt eget liv. Tenkte å bestille brukt, men vil ha med kromringer inni, og gjerne oppgradere til gps. Spørsmålet mitt er da om hva slags typer passer, og hva er eventuelt dele nr jeg må passe på stemmer? Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2009 Noen som kan hjelpe meg? Mitt kombiinstrument har tatt kveld, med påfølgende plager med lysshow ved kald bil og startsperre som lever sitt eget liv.Tenkte å bestille brukt, men vil ha med kromringer inni, og gjerne oppgradere til gps. Spørsmålet mitt er da om hva slags typer passer, og hva er eventuelt dele nr jeg må passe på stemmer? Takker for alle svar! de tre første må iallefall vere like, 919 var før canbus og 920 med canbus.. ellers er det jo er det jo forskjeller ute å går på rpm skala og liknende.. Jeg vil anbefale deg å sende det inn til reparasjon i tyskland før du kjøper brukt. I så fall om du velger å kjøpe brukt er det rimelig sikkert at du må bytte lcd skjerm. For å bruke bilen mens det gamle er til reparasjon må du ha ett annet spidometer i mellomtiden med samme 3 første siffer, som må kodes opp. Går ut fra at du har 920 xxx xxx ellers kunne du låne mitt som er 919. Har et selv liggende som er litt tullerusk men fungerer forsåvidt. Mye styr ja hvis du ikke har tenkt å bla opp $$$$$$ for nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...