#1 Skrevet Januar 7, 2005 Hei alle sammen! Som sikkert noen har fått med seg så slutter jeg hos Møller Ryen mars/april. I den sammenhengen har jeg fått opprettet et eget kundenummer for klubbens medlemmer. Kundenummeret er 555555 Oppgi dette nummeret og ta med medlemskortet når dere skal kjøpe/bestille deler, så er dere fortsatt sikret en hyggelig pris! ;9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2005 Hei alle sammen! Som sikkert noen har fått med seg så slutter jeg hos Møller Ryen mars/april. I den sammenhengen har jeg fått opprettet et eget kundenummer for klubbens medlemmer. Kundenummeret er 555555 Oppgi dette nummeret og ta med medlemskortet når dere skal kjøpe/bestille deler, så er dere fortsatt sikret en hyggelig pris! ;9 Flott gjort av deg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2005 Kjempebra! Dette gjelder kun Møller Ryen eller gjelder kundenummeret for ande Møller steder også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2005 Dette gjelder KUN Møller Ryen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2005 Kjempehyggelig gjort Baard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2005 Regner med at det drysser mange klubbeffekter ned i postkassa snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2005 Det er jo kjempeflott:).. Takk for att du ordner god priser. btw: fått inn den bryteren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2005 Bryteren kommer på mandag. Baard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2005 flotters.. da kommer jeg innom en dag i løpet av neste uke kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2005 Yo're the MAN Baard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2005 Hei alle sammen! Som sikkert noen har fått med seg så slutter jeg hos Møller Ryen mars/april. I den sammenhengen har jeg fått opprettet et eget kundenummer for klubbens medlemmer. Kundenummeret er 555555 Oppgi dette nummeret og ta med medlemskortet når dere skal kjøpe/bestille deler, så er dere fortsatt sikret en hyggelig pris! ;9 Flotters bård... blir masse hippo plaging fremover istedet nå kommer innom på mandag for å hente delene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 27, 2005 Slenger meg på og takker for grei rabatt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...