#1 Skrevet September 21, 2009 Har en girkasse som har stått på en kraftig senket golf 2 der merka eg at det var girolje i drivleddet når eg demonterte. vet andre og har hatt samme problem her på forumet ,men eg greier ikke finne igjen trådene hva er det som er problemet å hva må byttes. kan eg bruke deler fra en annen kasse å sette over? er på vei for å montere drivkasler nå, men har blitt frarådet dette til eg har fått fikset lekasjen da girolja skyller/tynner ut greasen i leddet. Takknemlig for tips eller link til tråd med samme problem:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2009 Som sagt på telefon: Skudd i blinde, men muligens det e 020498085G "reperasjonssett te 90mm drivakselflens" du trenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2009 Trenger bare "gulldekselet" i bildet over her. Det som skjer er at akselen blir dyttet inn i det dekselet som sitter i midten på flensen og maler dette i fillebiter. Og Vips er det fritt frem for giroljen å blande seg med Drivledd-fettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2009 Trenger bare "gulldekselet" i bildet over her. Det som skjer er at akselen blir dyttet inn i det dekselet som sitter i midten på flensen og maler dette i fillebiter. Og Vips er det fritt frem for giroljen å blande seg med Drivledd-fettet. Da er det delenummer 020409289B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2009 Takk gutter:tilber: då er dette fikset eg hadde faktisk 2 nye sånne deksel liggende i en pose, har ikke vist hva de var til før nå følgte med sciroccoen når eg kjøpte den de passa faktisk og til tross for at roccoen har 100mm flenser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2009 Bomba at du hadde det liggande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2009 Bomba at du hadde det liggande Har nesten mer på lager eg enn den lokale Mølleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2009 Har nesten mer på lager eg enn den lokale Mølleren Når det gjelde gamle biler, garantert! Møller har glemt ut at dei har solgt biler så e mer enn ett par år gamle nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2009 Jeg tror faktisk at jeg har samme problemet på golfen min. Er det samme patent og samme type deksel på 90 hk Golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2009 Jeg tror faktisk at jeg har samme problemet på golfen min. Er det samme patent og samme type deksel på 90 hk Golf 3? Akkurat likt. Samme delenummer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...