Lakkrust på min Audi 100 86 modell

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne bilen nettopp, og det er litt lakkrust her og der, på hjulbuer, rundt (og sikkert også under) diverse lister.. Ikke voldsomt mye, men akkurat nok til at jeg har lyst å gjøre noe med det..

 

For en som aldri har fjernet rust, ei heller har spesielt peiling på hvordan - noen forslag til hva jeg bør gjøre?

 

Er det i det hele tatt lønnsomt, bilen er jo gammel men har kun gått 130km.. Koster det mye å få dette gjort på et verksted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandblåsing, syregrunning, så er det bare å lakkere. Jeg tror det vil koste vesentlig mer enn det er verdt å få det gjort på verksted, men har du en garasje, er nøye og tålmodig og det ikke er alt for store flekker får du det på stell der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Vil det forekomme fargeforskjeller når jeg lakkerer små områder her og der? Litt kjipt å ta av og lakkere en hel skjerm selv om rustområdet bare er på noen cm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.