#1 Skrevet September 21, 2009 LENGE LEVE 3.2 V6!!!! Vi savner deg alt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2009 Hmm, høres ut som du har et nærmest fanatisk forhold til den motoren der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2009 Hmm, høres ut som du har et nærmest fanatisk forhold til den motoren der... Hehe , men fett bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2009 Hmm, høres ut som du har et nærmest fanatisk forhold til den motoren der... Nei? Jeg bare jaller med alle andre her inne jeg.. Hehe. Likte bildet jeg da! VW er jo mestre på reklame også her til lands. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2009 Haha Dritbra bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2009 kult bilde. gøy å se hvordan folk får det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2009 morsom denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2009 Kunne jo ha brukt en 3,2 vag motor da i det minste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...