#1 Skrevet September 21, 2009 Hei! Bil info: ABY, Hohehenster chip og stivere fjør, N75 ikke funksjonell, men stikket står i. Bensinfilter byttet og luftfilter er bra. Hadde for en liten stund siden problem med at ladetrykket ikke holdt seg stabilt. Dette er nå fikset. Men det nye problemet er at bilene liksom holder igjen litt effekt ved skikkelige pådrag. Dette er periodisk, men skjer som regel i 3 og 4 gir. Jeg hører ingen antydning til fusk, men man merker det godt i kroppen, at bilen nøler litt. Bilen drar som regel som den skal med 1.3 i trykk, men kan finne på å plutselig begynne å nøle litt midt under pådraget. Noen ganger hjelper det og slippe opp gassen litt, for så å gå på igjen. Har noen opplevd dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2009 Ingen rakettforskere som kan gi meg tips til hva jeg kan sjekke, eller som har opplevd lignende med sine motorer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2009 Min begynte og å fjuske ved mykje gasspådrag, sånn som du beskriver det som. Eg byttet coilrekka, og då forsvant problemet med ein gong. Du har sikkert øveslag i tenningsannlegget, eller noko.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2009 Men burde jeg ikke hørt fusket? er ikke antydning til lyd egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2009 nei, sorry skreiv feil. Meinte at motoren pulserte, som du kalla da, an fjuska ikkje. Prøv å bytt coilane du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2009 DA var det å prøve å få tak i en colirekke da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2009 hehe, da va da då ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2009 Men tror jeg har en LMM liggende også. Tror jeg skal prøve den også. Kan jo være at LMM fusker også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2009 Skada sjølvsakt ikkje å prøva då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2009 pluggene er fint å bytte... jeg bytta hele coilrekka uten å tenke på pluggene. Ble bedre men forsvant helt når jeg bytta pluggene. Husk å få riktig plugger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 24, 2009 Blir nok coil bytte nå ja.. Kjørte nærme en mur i sta med vinduet nede.. Da hørte jeg en slik "flopre" lyd når den gikk dårlig.. så tror det var tenningsfusk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 28, 2009 Bytta LMM og det ble hverken bedre eller dårligere. Men så monterte jeg 034 high output coil sett, og da går den som en klokke:) Takk for tips:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...