fjernbetjening av sentrallås virker ikke, s6 c4

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått min splitter nye nøkkel med fjernbetjening av sentrallås..

jeg har en s6 c4 avant 95 mod som har infrarøde mottakere på b-stolpen, så da tenkte jeg at den garantert har fjernstyring til sentrallåsen

min bil har orginal audialarm, og sentrallås

Da jeg kjøpte bilen fikk jeg med meg kun 1 nøkkel. Den typen som har startsperre krystall i seg og knapp for kun en liten lysdiode

Jeg tenkte at jeg burde ha 2 nøkler til bilen så da bestilte jeg meg en nøkkel med fjernbetjeningsbryter og startsperre krystall... En nøkkel som kosta meg mye...

Men nå viser det seg at bilen ikke har startsperre, eller at den er koblet av siden jeg kan bruke den nye nøkkelen til å starte bilen og kjøre med uten å ha koda nøkkelen til startsperra...

Men når jeg nå skal prøve å få brukt fjernbetjeningen til sentrallåsen, og følger prosedyren til omprogramering, så skjer det ikke noe. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får programmert den...?

Jeg setter den ene nøkkelen i tenning og slår tenning på. går ut av bilen og låser bilen med nøkkel som har fjernbetjening, tar nøkkelen ut av låsen. Trykker på knappen 1 gang og venter minst 5 sekunder, men hører ikke noe signal av noe slag som skal komme når jeg trykker knappen...

Hva er galt her egentlig. fungerer ikke disse infrarøde mottakerne ? jeg har prøvd på begge sider av bilen uten hell...

Er det noen måte man kan finne ut om disse mottakerne, og om dette systemet fungerer i det hele tatt ?

mvh frustrert mann uten fjernbetjening

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når man chipper bilen forsvinner startsperra..

prøvde den måten med fjernbetjeningen av s-låsen jeg også, men må nok ratt på møller og kode oppigjen der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.