Montere Tårnstag over motor A3 8L?

Anbefalte innlegg

Noen som har et tips til å montere tårnstag foran? jeg kan selfølgelig båre 8 hull og få gjennomgående skruer og muttere til. Men hvordan skal jeg gå frem for og få dette til og bli solid og sterkt? jeg vil selfølgelig unngå rusten. Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et tips til å montere stabstag foran? jeg kan selfølgelig båre 8 hull og få gjennomgående skruer og muttere til. Men hvordan skal jeg gå frem for og få dette til og bli solid og sterkt? jeg vil selfølgelig unngå rusten. Takker for svar :)

Er det dempertårn stag eller er det Stabilisering stag du mener? Førstnevnte finnes i mange utførsler med 2, 3 eller 4 huller pr. tårn. Bore hull, rustbeskytte evt. lakkere (klin evt. inn med tektyl ell. lign. og bruk de muttere osv som følger med f. eks. Følger sikkert med instruksjon også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det dempertårn stag eller er det Stabilisering stag du mener? Førstnevnte finnes i mange utførsler med 2, 3 eller 4 huller pr. tårn. Bore hull, rustbeskytte evt. lakkere (klin evt. inn med tektyl ell. lign. og bruk de muttere osv som følger med f. eks. Følger sikkert med instruksjon også ;)

Selfølgelig så skulle jeg skrevet Tårnstag slik det egentlig heter som skal sitte mellom dempertårnene :P. Nå fikk jeg dette staget med bilen men det følgte ikke med hverken muttere eller skruer på det. Men det kan man jo i og for seg lett anskaffe sådan, gjerne med gummistoppere og kanskje?. Da får man prøve seg frem :) takk for svar Dennis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.