Får ikke start på Polon idag, trenger råd!

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Har fått et problemer med bilen min idag, jeg får ikke startet den! :(

Har ikke vært noe problem med start tidligere, alt har fungert som en klokke. Men plutselig idag så bare kjinner den og vil ikke starte, ingen anntydning til tenning.

Jeg så inni fordeler lokket til startkablene og der var det ganske møkkete. Så jeg kjøpte nytt idag hos bilextra og fikk skiftet dette, uten hell! Rotoren ser ok ut. Har for kort tid siden også skiftet tennplugger, + kablet etc, så dette skal ikke være problemet..

Sentrallåsen begynner plutselig også å låse automatisk igjen når jeg begynner å kjinne, dette har ikke kjedd før...forstår helle ikke hvorfor.

Har noen av dere noen formening om hva problemet kan være??

Takker så mye for tips! :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være coil som er defekt. Eg skiftet en slik i forigårs som var gåen. Det at sentrallåsen begynner å låse er sikkert pga at man kjinner så lenge at batterispenningen blir for lav. Da begynner sentrallåsen å kødde seg litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tror det er coilen som er problemet, tok ut ene kabelen til tennpluggen idag for å se om det ble gnist når jeg kjinnet.

Dette gjorde det ikke, jobber meg så bak i systemet for å se om coilen fikk strøm, dette gjorde den.

Så da regner jeg med at coilen var død, bestiller ny imorgen! :)

Håper dette skal funke, men takker så mye for innlegg:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk på ny coil idag, og nå starter den:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.