#26 Skrevet Oktober 13, 2009 Om du setter inn et vanlig rele, et std med 4 kontakt pinner. Så skal pumpa gå sålenge du har tenning på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 13, 2009 (endret) Jaggu sant det Thorvald. Hadde blingset og sett på vanlig S6 4,2 jeg, mens S6 Plus og S8 har en annen pumpe. Riktig som ts har fått opplyst at holderen til disse er forskjellige innvendig, men like utvendig. Ergo kan man bruke "vanlig" pumpe på S6 plus ved å bytte holderen, som da har delenummer 895201779GJ (C4) istedenfor 895201779G (S6 Plus). Koster drøye 400 kr, men du sparer vel fortsatt en tusenlapp. Hvis det er pumpa som er problemet da vel og merke. Test det Rune sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 13, 2009 Jaggu sant det Thorvald. Hadde blingset og sett på vanlig S6 4,2 jeg, mens S6 Plus og S8 har en annen pumpe. Riktig som ts har fått opplyst at holderen til disse er forskjellige innvendig, men like utvendig. Ergo kan man bruke "vanlig" pumpe på S6 plus ved å bytte holderen, som da har delenummer 895201779GJ (C4) istedenfor 895201779G (S6 Plus). Koster drøye 400 kr, men du sparer vel fortsatt en tusenlapp. Hvis det er pumpa som er problemet da vel og merke. Test det Rune sier. ikke fått prøvd noe enda. da det snør noe j'''''''' og bilen står ute. men er ganske sikker på det er pumpa pga. av de rare lydene eg hørte noen dager i forveien. sjekket forresten pris idag på orginal pumpa. ca 4000. så blir nok ny brakett/holder. og en standard pumpe. om den levere nok da. men det burde den vel siden det fungere på turbo biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 14, 2009 Burde vel være mulig å tvangskjøre pumpa ved å laske muligens?Jeg bytta pumpe på min for en uke siden og den kom på 2500. Har den gamle enda hvis du ville prøvd den før du event. kjøper en. Fungere som den skal, men bråkte litt, så jeg bytta den før den evnt. røyk thorvald, hvor har du fått kjøpt din pumpe. har du noe tlf.nr dit. fikk en pris på rundt 4000 . men dem kunne skaffe en erstatninspumpe,men det tok 1mnd å få. var visst en hitachi eller noe annet japansk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 14, 2009 Send en PM til Øystein Tomassen. Jeg betalte 2200+mva, men det er fort et par ukers leveringstid fordi han bestiller fra tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...