#1 Skrevet Januar 7, 2005 hei dere der ute... bensin nåla mi beveger seg under tomgang, men er der den skal når jeg kjører... noen som har sett dette før ? tips til hva en må gjøre ? mvh T3pp3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2005 Hadde det på min å for en stund siden....gjorde ikke no med og har ikke merket mer til det siden den tia.....kan være no dårlig kontakt i tankgiveren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2005 ok. får se hva som skjer.... ekke d store probbet jeg har nå for tiden.... d største er detta: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=16968&highlight=frontlys . vært borti d før ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2005 Nop...men jeg ville sjekka med multimeter....får bare si fra hvis du ikke har det og trenger hjelp..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...