#1 Skrevet Januar 7, 2005 Som sikkert (håper jeg) endel har lest skal NØL møte Trondheim på Taverne på fredagen før helgen med isracing. Vi kommer hvertfall til å ha med oss noen cobra (446) radioer. Som det står i hovedtråden for Haslemoen treffet benyttes kanal nr 7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2005 Som sikkert (håper jeg) endel har lest skal NØL møte Trondheimpå Taverne på fredagen før helgen med isracing. Vi kommer hvertfall til å ha med oss noen cobra (446) radioer. Som det står i hovedtråden for Haslemoen treffet benyttes kanal nr 7. Får bare håpe det blir med noen, har ikke fått noen tilbakemeldinger enda. Skal ha lokallags møte i kveld Mandag 10.01.05 så skal høre da. Er det ingen der så får dere ha en knall tur, å vi får treffes ved en senere annledning, til Halden? eller hovedtreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2005 Får bare håpe det blir med noen, har ikke fått noen tilbakemeldinger enda. Skal ha lokallags møte i kveld Mandag 10.01.05 så skal høre da. Er det ingen der så får dere ha en knall tur, å vi får treffes ved en senere annledning, til Halden? eller hovedtreffet? Det vel ikke noen påmeldingsfrist, så sleng dere med! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2005 Det vel ikke noen påmeldingsfrist, så sleng dere med! :-) Det høres ut for at de reiser ned på lørdag noen, da det er mange som jobber til kl 20 fredag kveld. Men vi skal prøve å få med flest mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2005 Det er meget synd at det ikke blir på Våler/Haslemoen, jeg er enig med han fra sverige at forholdene blir helt sikkert knallbra på Våler/Haslemoen. Men vi ønsker gjerne at vi kan møtes ved en annledning til dere i Trondheim. Det er bare å ta kontakt så blir det nok mye moro framover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2005 noe ordner seg helt sikkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...