#1 Skrevet September 22, 2009 Hei! Et veeeeeeldig greit og enkelt spørsmål, litt flaut å spør om egentlig...: Lure på kor eg kan få tak i klistermerke fra klubben som eg kan setta på bilen? Har vært medlem her nå i et halvt år, men har ennå ikkje peiling på kor eg finne de....vett at kanskje det kan fås tak i på treffene me har, men har ikkje spurt... Någen som har peil? ...for det har tydeligvis ikkje eg;-) Ruben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2009 Hei! Et veeeeeeldig greit og enkelt spørsmål, litt flaut å spør om egentlig...: Lure på kor eg kan få tak i klistermerke fra klubben som eg kan setta på bilen? Har vært medlem her nå i et halvt år, men har ennå ikkje peiling på kor eg finne de....vett at kanskje det kan fås tak i på treffene me har, men har ikkje spurt... Någen som har peil? ...for det har tydeligvis ikkje eg;-) Ruben Dette skaffer sikkert lokallags ledern din på lokallags treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2009 Peil på klister har med vettu.. Send ein PM t stian egelandsdal (lokallagsleder stavanger) så fikse nok han ng t dg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2009 Ah, Kanon! Takke for kjemperespons:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2009 slutt og syd ruben!:-P..eg sa jo te deg kor du fikk tak i klistermerker men du kom jo ikje på lokallagtreffe i går jo!:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2009 Hadde ikkje hjelpt om han kom på treffet i går heller, for eg va jo ikkje der. Må nesten få någen te å henta disse klisterne siden eg e så sjeldent på møtene for tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2009 Eg og sko ha klister i går, va planen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2009 Nå trenge eg og klister te bomå mi:-D!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...