#1 Skrevet September 23, 2009 Vil disse passe over 355mm xyz bremser?? Noen som vet eller kan låne/leie meg en felg en dag,kun ett par timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2009 ingen som vet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2009 De er vel 5x130, har ikke du 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2009 adapter martin,dette ordner vi.Skal ha det på 90`n.jeg har plass til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2009 ingen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2009 Hvor i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2009 holder til i nittedal,regna med at alle visste hvor jeg bodde: bh : Jeg har fått låne felg av Nils Henrik Grøndahl her på forumet. Ellers takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...