#1 Skrevet September 23, 2009 (endret) Hei! Lurer på hvor man kan få kjøpt diverse ting brukanes til min gamle audi som jeg "restaurerer". Jeg trenger å erstatte den gamle paknings"tapen" mellom varmeregisteret og viftehus samt dashboard. Jeg har sett etter dette på biltema, Torshov bilrekvisita etc men ikke funnet noe som egner seg. Kjøpte en rull vindutettningstape på Maxbo men vet ikke helt om den er helt optimal..Noen som har kommet over noe som er bra her? Jeg byttet polstringen på førersetet og er ute etter kramper/ringer. Det finnes en fin tang til å presse dem på igjen enkelt også (Hog Ring Plier - som på bilde under) noen som vet hva disse heter på norsk og kan kjøpes? Egnet skum til reparasjon av polstring, hva kan / bør brukes? Girstangfett, igjen, hva slags - hvor kjøpe? Kommer sikkert på mer etterhvert også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2009 Har hundrevis av de krampene på jobb, skal sjekke det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2009 Jeg byttet polstringen på førersetet og er ute etter kramper/ringer. Det finnes en fin tang til å presse dem på igjen enkelt også (Hog Ring Plier - som på bilde under) noen som vet hva disse heter på norsk og kan kjøpes? Fant det ut av denne tilslutt. Viser seg at de kalles c-ringer/neseringer, neseringtang, salmakertang etc. Wurth sin koster rundt 1000 kroner mot gasolin sin til halvparten, så jeg prøver den om ikke noen har noe annet å anbefale Lurer på det andre enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...