#1 Skrevet Januar 7, 2005 Har sjekket for lekkasje,har byttet plugger,kjører med åpent luftfilter av typen greenfilter.... motoren er en 2.6 V6 150HK Hva kan være galt da? Noen forslag noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2005 bilder til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2005 hadde det vært bedre å ha luftfilteret sånn? Bare nå i vinter den har brukt mye bensin..... Uten navn.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2005 På ca 9 mil har den brukt ca 1/2 tank.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2005 Og halv tank vil si? Ikke 40l som på 100'n vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2005 Full tank 52 liter kjører ca 23 mil på en full tank,synes det er VELDIG kort distanse for mye penger! Og halv tank vil si? Ikke 40l som på 100'n vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2005 Trodde jeg hadde tørst bil når den dro i vei 1.6-1.8 på mila Vet ikke hvordan det er med din, men min er antageligvis ekstra tørst fordi blandingen er stilt veldig fet pga. kompensasjon for falskluft (etter trimming, ble seff. ikke sjekket for falskluft før etterpå). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2005 Bruker mere bensin enn min også da jo Gjorde du noen endringer på bilen når det skjedde? En grei start er vel å kjøre diagnose på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2005 Evt prøv å bytte lambda. Dersom den er gåen, kan den bruke mye bensin. Og lmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2005 hvor sitter den da? Evt prøv å bytte lambda. Dersom den er gåen, kan den bruke mye bensin. Og lmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2005 LMM(luftmengdemåler) som Roy-Vidar nevner er jo en typisk feil med åpent filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2005 Kom å finn luftmengdemåleren min er du snill..... LMM(luftmengdemåler) som Roy-Vidar nevner er jo en typisk feil med åpent filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 8, 2005 Det du ser hengende til venstre i bilde er en tenningsmodul..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 8, 2005 Takk det ska jeg få sjekket.... Kan være at katalysatorene begynner å bli tett å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 16, 2005 Katalysatorene var ikke tett. Skiftet til helt nytt åpent luftfilter i dag,lagd bedre system med større blanke rør der. skiftet temp.føleren(den gamle var ikke særlig pen å se på), som de sa på Møller at den var gåen.... Og var det ikke den så var det lambada sondene....(noen hjelpe meg med å skifte dette?) Vi får se hvor mye drivstoff den bruker nå da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...