#1 Skrevet September 24, 2009 Hvem er med nedover??? Her snakker vi roadtrip uten sidestykke:) Treffet er 5-7 februar så i god tid før vintertreffet på finnsnes. Jeg stiller med bil: I bil nr 1: Jørgen H Tom Bakland http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/event.php?eid=157128278382 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2009 Langt nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2009 130 mil ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2009 Da er jeg bortreist. Hadde det ikke vært for det hadde jeg glatt vært med! Dette blir nok show uten like, så alle som har mulighet bør hive seg med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2009 Da er hotellet bekreftet og booket!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2009 (endret) Ni kommer inte ångra er... träffen är grym :-) Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2009 gleder meg sykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2009 Da er det nøyaktig 3 md igjen til det ultimate vintertreffet!! Roadtrip 2010 coming to a theater near you! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2010 Da er det bare 1 mnd igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2010 Blir grejt det... läser på http://www.funasdalsfjall.se/ just precis att det är -34... brukar vara "mygg/knottfritt" på vintern i Funäs... Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2010 -34 grader i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 9, 2010 hadde vært litt skøy, men tviler på at jeg drar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 21, 2010 2 uker igjen til avreise!!!!! Gleder meg helt sykt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 28, 2010 Da er det ei uke igjen!! Det meste er fikset bortsett fra bilen vi skal kjøre ned med:o GLEDE MÆ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...