#1 Skrevet September 24, 2009 (endret) Er dette virkelig en TDI? ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> Seat har vel samme motor som golf og min skoda? I så fall blir det kjøpt inn supersprint eksos til min, fortere enn gesvint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2009 Høres faktisk ut som Diesel ja, hvertfall på tomgang. Fineste diesellyden eg har hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2009 høres sånn ut på turtallet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2009 Løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2009 Søk også opp youtube filmer av Milltek anlegg før du bestemmer deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2009 Supersprint vinner spør du meg. Likte ikke den nasale hylingen fra Miltek. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2009 Skulle jeg velge hadde jeg nok gått for den "nasale" lyden til Miltek.. Ble litt for mye brumling i det til supersport etter min mening. Men var jo kul lyd da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2009 noen her til lands som kan skaffe supersprint eller milltek til gode priser da?vært morsomt å testa på a4'n:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg hadde supersprint (rustfritt)på en a4tdiq jeg hadde for ett par år siden. Hadde dette kombinert med chip og innsatsfilter. kjøpt og montert på Autopower. Det ga en fin mørk buring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2009 gir rustfritt bedre lyd på en tdi kontra svartstål? vet det gir mere "snerr" på bensinmotorer.. prisen er jo x 2 når man skal ha det fra turbo og ut på min i hvertfall siden det må custom lages.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2009 Fikk pris på bare downpipen fra forhandler i sverige nå. 8,960,00 kr + moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...