#1 Skrevet Januar 7, 2005 Hvordan funker startsperren? Kutter den strømmen til hjernen, eller forteller den hjernen at nå kan den "gjøre jobben sin". I min S4 sitter det en gammel Conlog VWAG startsperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2005 Kjenner ikke denne spesielle typen, men det vanligste er vel at strømmen til starterinnslaget går via et rele i sentralen. Når startsperren er aktivert kommer ikke strømmen til innslaget gjennom dette releet i sentralen. Når den er dekativert er releet "koblet inn" og strømmen går rett gjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2005 ja.. mulig.. men på mingjør den mer enn bare å stoppe starteren. Jeg har tatt av relèet for startsperra, og koblet meg rundt dette. Da drar jeg starteren rundt på nøkkelen, men den tenner ikke. Lukter bensin om jeg holder på lenge nok da... Virker som om den ikke gir hjernen dtrøm, eller noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2005 Da virker det som om den i tillegg kutter tenningsimpulsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...