Hvor finner man billigst mulig Lamdasonde

Anbefalte innlegg

Sonden i min A3 8P (03->04) gir fra seg feillesing noen ganger.. Fikk pris på ca 3000 på aut. møller verksted, men synes det er litt dyrt.. (totalt, med jobben..)

Noen som vet hvor man kan kjøpe en slik ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller ebay, du kan nok finne til under 200 kr ferdig i postkassa hjemme. kvaliteten tørr jeg ikke å si noe om

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt med en fra biltema på en trimma 2,2 20vt i ca 2 år og det holdt fint. Er andre innpå her som bruker den også så den må da virke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk pris på ferdig bytta sonde på Møller her, 5800,-

Bare lo og gikk, jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min biltema sonde ble byttet for 2-3mnd siden.Nå viser den feilmeldinger på diagnosen og sluuuuker bensin.Såååååå,veit ikke jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen billige på Autohauz Arizona. De trenger du ikke å lodde slik som dem fra Biltema :) Original Bosch delenummer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen billige på Autohauz Arizona. De trenger du ikke å lodde slik som dem fra Biltema :) Original Bosch delenummer..

Lodda ikke jeg. Klemte på kabelsko.

Kjørte med 350 hk i en 5-er og det gikk fint mens jeg hadde bilen i nesten 2 år. Den fungerer hos nye eier nå også. Men kan sikkert ryke for andre selv om den fungerte hos meg...hvis det da ikke er noe annet som knekker dem (eller noe annet som er feil) hos dere andre da...: rolleyes

Dêt finner dere ut når dere kjøper en til mange tusen kr hos forhandler, eller Mekonomen og setter i..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var noe slikt jeg tenkte på.. noen som vet bosch delenummeret på til min ? evnt hvor finner jeg en delekatalog?

bilen er en 1.6l (vanlig, ikke fsi) produsert i 2003.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt at Biltema sine har tullet seg veldig fort og veldig ofte, spesielt for Audier.. Men jeg har aldri prøvd dem selv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motor kode? AKL?

Hvor finner jeg den? kan sjekke etter jobb...

(jada jeg er ikke den store mekanikeren :P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med forbehold at jeg har gjort feil...

Ny Punktgrafikkbilde.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema er billig, men dritt..Holdt ikke lenge her iallefall.

Fikk original bosch fra usa til 700kr inkl frakt og alt. Var vel gjerne Autohouse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema er billig, men dritt..Holdt ikke lenge her iallefall.

Fikk original bosch fra usa til 700kr inkl frakt og alt. Var vel gjerne Autohouse

skal sjekke ut dette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.