#1 Skrevet September 25, 2009 Jeg har nettopp fått meg ny eksos til S3'en bestående av 3" downpipe med high-flow cat og 2,5" cat-back. Er det noe spesielt jeg bør tenke på før jeg setter i gang med montering? feks deler som bør skiftes, ting å ta hensyn til, osv...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2009 Bruk eksospasta i mellom aller skjøter, og sjekk gummiopphengene om de er morknet. Og sjekk for lekkasje hele veien før du setter ned bilen. Ellers er det vel ikke stort mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2009 Og hvis du ikek har det allerede, alt av pakninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2009 Og hvis du ikek har det allerede, alt av pakninger.. Jeg tror (og håper) dette følger med til downpipen og cat'en, har ikke sett igjennom alt i esken enda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2009 Hvis ikke gir du meg bare et vink så fikser vi fort det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2009 Bump:) Nå skal jeg endelig få dette gjort, i morgen:D Har dere flere tips eller triks mtp skifte av hele eksosen? Noen som har erfaring fra å skifte downpipe på S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...