Anbefalte innlegg

Eg har eit fuske problem med nye golfen min, og etter at eg har vasket å blåst gasseren 2ganger, først uten å ta ut dyser og nåleventiler for at alt skulle stå i den posisjon de sto i og andre gangen, tok eg ut alt å memorerte rundene eg skrudde.. Men begge uten hell, så er det nåken som har ein solex 1b3 forgasser liggene som eg kan kjøpe eller test låne i Bergen/Sotra området?? Bilen min er ein 1.5 forresten..

 

Bilen starter og går fint nor den er kald og varm, begynner litt høgt på 1200-1500rpm ved kald, men er over nor eg tar den I D (drive) Og tilbake i P (park)da går den på 950-1000rpm..

Bilen går også veldig fint nor den går skikkelig i ned bort og oppover bakker, også ved akslerering/kickdown og med full bil med venner..

men nor den fust finner ut at no vill eg begynne å fuske so hjelper ingen ting, slipper du eller trykker du på gassen so hjelper det ingen ting, bilen bere går ned å ned på turtall, eineste er viss du bunner pedalen slik at forgasseren trykker på den der akserlasjons dyse tingen inni i forgasseren, da hopper den op litt på turtall men går direkte ned igjen.. Tilslutt går den so lavt at den dauer, da pleier eg å vente litt med nødblinken på før eg må kjinne å kjinne for å få den til å strate igjen, akkurat som om flotørkammeret er tørket ut, på lik måte som eg må nor eg har hatt gasseren av å tømt ut det som er i kammeret..

Alt vakum greier er skikkelig opplagt som det skal, eg har tatt strips på alle endene for at det skulle vere enda trettere, ny bensin og den sorte lignende "catch tank" tingen er det, har tatt å blåst trykk luft i retur og bensin slangere.. også nye plugger, ledninger, lokk og rotor tingen i fordeler.

Og no veit eg ikkje ka meir eg kan gjere: bråk :

 

Kan gjerne slå på tråden viss det er nåke nytting informasjon dere sitter inne med som kansje kunne hjulpet meg: smil :

 

Bilen:

CIMG2215.jpg

 

Takk å ha ei fin helg alle mann: smil :

Frank RT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.