Anbefalte innlegg

ser den forfra på slutten..

Også. er det virkelig så enkelt å få på dekka: klø :??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke hva felgen heter. men, jeg fikk litt hjerte i halsen på måten han gjorde dette på. veit ikke om dette er noe man bruker i andre land. men, har i norge veit jeg at man stort sett kun bruker sjokk trykkluft for å få inn luft.

ser jo etterpå når felgen står på gulvet at det siver røyk opp fra det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Dette er ikke akkurat vanlig praksis på dekkverksteder nei:p

Men har prøvd dette selv med veldig smale rallydekk med pigg på originalfelger, fungerer gull:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve: hehe.. ser ikke helt bra ut det han gjør nei.. som du sier, kommer jo røyk ut av dekket...

Lars: takk. da blir det å leite etter felger. sikkert svindyre vil je tru;)

Raymond: hehe.. tror dom ikke gjør det nei. men er jo tidsbesparede da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok htn rennsport ja,mads kristian fosen her inne har slike,og ettersom jeg har forstått det er de ikke billige,hehe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok htn rennsport ja,mads kristian fosen her inne har slike,og ettersom jeg har forstått det er de ikke billige,hehe;)

ja, så det gitt.. : eek :også for en pris da.. men fete felger er det hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan kan dette skade dekket eller felgen? Er jo snakk om en veldig kjapp kjemisk reaksjonen og som man ser etterpå så er dekket lukket så noe oksygen kommer det jo ikke til slik at det kan brenne. Dette skal garantert jeg prøve en gang.. Virker jo som det funker gull! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må regne med rundt 20 000,- for de jeg har ihvertfall i 8x15 ET22, da de har en spesialfarge på senteret: eek : Men absolutt noen feite felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikke hva felgen heter. men, jeg fikk litt hjerte i halsen på måten han gjorde dette på. veit ikke om dette er noe man bruker i andre land. men, har i norge veit jeg at man stort sett kun bruker sjokk trykkluft for å få inn luft.

ser jo etterpå når felgen står på gulvet at det siver røyk opp fra det.

Hvor kommer røyken fra? fra han som holder siggen i hånda kanskje? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er jo vanlig for de som kjører artictrucks på island ;) når de er langt utpå isbreen og dekket vrenger seg av felgen feks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger masse forskjellige filmer på youtube av folk som bruker samme metode, f.eks.

Har ikke prøvd det på vanlige dekk før, men har vært med på å gjort det på 33", og det funker gull det :) Skal ha en sånn gassboks i bilen i vinter "just in case" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.