trenger litt hjelp her,golf IV er "treg" på gassen

Anbefalte innlegg

I det siste virker det som om golfen har blitt noe treg på gassen. altså jeg trår og det går liksom noen sek før det skjer noe. Har byttet plugger, renset lmm. Fant å en slange som var røket tvers av. den sitter på slangen mellom luftfilter boks og innsug. Slangen som var røket går til motor. Jeg vet at gassspjeld styreenheten på disse bilene er en svakhet. Kan det være den? og trenger jeg evnt. noen pakninger hvis jeg tar det av? Slangen som var røket blir seff. byttet asap men må vel bestilles på møller til mandag. Har prøvd å teipe som en nødløsning. Bilen er forresten en 98 mod golf 1.6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høres ut som noe med gasspjeldet ja. Det du kan gjøre først er å rense det med bremserens eller forgasserrens (forsiktig med mengde) Det kan også grunninnstilles hos Møller, evt. samtidig avlese feilminnet. Men slangen du snakker om kan også kødde til gassresponsen pga falsk luft begynn med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt en lengre tur idag og virket som om det har hjulpet noe å teipe slangen men noe luft vil den nok suge der. får bytte den før jeg gjør noe mer tror jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.