#1 Skrevet September 25, 2009 Etter en lang periode med verkstedbesøk og banning er Passaten endelig på veien igjen. Selvfølgelig dukket det opp noen problemer da jeg glemte rattlåsen under reperasjon av tannstang. Jeg mistet lydhorn-signal og airbaglampa lyser. Det jeg lurer på, er det noen her inne som vet sånn ca hvor denne snella ha røket? Altså, er det en enkel måte å fikse dette på? Eller er det lurest å sende den på verksted igjen mtp airbagen....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2009 Eg tror det beste blir å sende den inn igjen, desverre. Airbag er skumle greier man skal ha respekt for Om det lyser for ABS / ESP så er det nok sleperingen bak rattet som har røket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2009 Tror det er det som blir løsningen. Satse på at de tar det gratis da bilen skal inn igjen for justering av tannstangen... Det er kun airbag som lyser, og som sagt hornet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...