#1 Skrevet September 25, 2009 hvilke biler har samme type servo pumpe? er det en som passer alle eller er det en spesiell på AAN motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2009 Det er flere som skal passe, vet at O-ring settet kan kjøpes løst fra en annen modell, når de sier det ikke finnes på S4/S6 og vil helst selge en ny pumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2009 hehe hørtes typisk selger ut ja. noen som veit hvem som passer? billigere og ta seg en tur på hoggern og hente 7 brukte enn og kjøpe en ny regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2009 Her mener jeg er delenummeret til pakningssettet : 074 103 609 F kr 400,- Og her er til den store skruen med O-ring: 026 145 541 kr 50,- Er hele pumpen røket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2009 jeg veit ikke helt. har hørt at de pleier og begynne og lekke etterhvert. har en liten sak på bilen min. når jeg kjører rett fram og begynner og svinge så er det litt motstand i rattet også kommer det et lite knekk i rattet også er servoen der som den skal være. det er jo sånn progresiv servo på den så jeg har prøvd og nappe ut kontakten og den er fortsatt sånn. den er bedre med høyere turtall på motoren. veit ikke hva som kan være galt. om det er pumpa eller tannstanga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2009 noen som veit? har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2009 Har vært borti at servo har blitt tung på en gammel 100 5E, der skiftet jeg all oljen og renset filteret og den ble som ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2009 hehe grønn som jeg er. hvor sitter filteret og åssen får jeg tømt ut all olja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2009 ingen som orker dumme spørsmål? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2009 Jeg bare skrudde av den slangen som er ved nederste punkt Blir vell den som går inn på "bomba" under høyre rammevang (om du står forran bilen) Evnt, skru ut slangen som går inn under servoveske beholder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...